vrijdag 8 november 2013

Weer een haakwerkje...



Ben weer volop bezig met een nieuw werkje. Ik wilde graag weer iets met zilverdraad doen en ook vrolijk gekleurde kralen. Kijken of ik er iets leuks van kan maken.


Eind oktober was ik jarig en natuurlijk stond er op mijn verlanglijstje het boek van Saskia en Claire (Haken bij Saar en Mien / Haken en Meer). Het boek kwam mooi op tijd uit want na een paar dagen kon ik er al van genieten. Wat een geweldig boek, vol met leuke patronen en prachtige foto's. Echt een aanwinst voor mijn collectie. Ook heb ik nog een ander leuk haakboek kado gekregen "Granny squares anders".


Mijn kussentje is ook helemaal af. Deze keer maar 1 kant gehaakt en aan de andere kant een leuk bloemetjes stofje met roze bloemenknoopjes. De meisjes vinden 'm ook zo mooi en hadden het kussentje al snel in hun schommelstoeltje gelegd.

FIJN WEEKEND!

 

13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit! Leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kussen is super geworden! Ook je andere haakwerk heeft superkleuren. Ben benieuwd wat je er van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. De pads zijn geweldig!!! Maar matroesjka))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussentje met lieve kleurtjes!
    Staat ook heel leuk in dat schommelstoeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is t kussentje mooi geworden!
    Snap dat de meiden m snel ingepikt" hebben :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kussen, de kleuren zijn geweldig! gr. Hennie p.s. boek staat nog op mijn verlanglijst...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi je kussen.
    Ben benieuwd wat het nieuwe werkje wordt, heerlijk al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful colours and crochet!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankzij een collega ben ik op je blog terecht gekomen. Je maakt heerlijk vrolijke spulletjes! Dus ik ga je graag volgen, voor nog meer inspiratie.
    Groetjes, Jolanda
    Creatiefbezig.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen